dimarts, 17 de juny del 2014

Va com va

Si, va com va, avui dimarts él l'ùnic dia sencer de festa que tindré aquesta setmana, me'l dedicaré.
Res més lluny d'això, a primera hora se m'ha girat la lluna i bronca matinera amb la Ka ( que anat resurgint al llarg de les hores) però és que... no m'ho posa gens facil.
Em disposava a marxar amb la bici, i quan la tenia ja al carrer, després de baixar per l'asensor on l'he de posar dreta vigilant que el parafang no toqui a terra per no trencar-lo amb el que això em costa de fer ja que só menudeta i tinc poca força , pujo i...havia sortit la cadena, no havia posat mai una cadena i quan he aaconseguit de fer-ho amb les mans plenes de grasa, provo i...torna a sortir però ara per posar-la hauré de desmontar l'embellidor del plat...buuuf, pujo la bici a l'asensor, miro que necesito vaig a buscar el tornavis d'estrella em disposo a començar la reparació afluixo el primer tornillo, el segon i quan arribo al tercer...no puc, canvio d'eina, una estrella més gran, no puc, uig noo, em poso les ulleres avia'm si ho veig més clar, torno a provar i res, no tinc prou força. Deixo la bici allà al mig, de panxa al cel i penso que ho aniré provant al llarg del dia. Faré "crochet", tenia el projecte de fer una alfombra, li donaré una bona espenta avui, s'acava de posar a ploure per tant li dedicaré la tarda, per fer l'alfombra s'han de fer tires de cadeneta i després cosir-les, no sé com no em quedava plà, això no sembla una alfombra.
Arribats a aquest punt he decidit tornar a provar amb el tornillo de la bici, ulleres, tornavís i...caram, a la primera, poso la cadena, poso l'embellidor, em rento les mans, estic satisfeta, ho he aconseguit.
Surt la Ka i fem més o menys les paus, entre mares i filles ja se sap... berenem?? aaah si, croissant de cal Pamies, amb mantega i melmelada l'hem acabat de completar no fos cas que quedes justet de calories...
La pressunta alfombra a acabat de gran centre de taula.
Amb una mica més de sort potser deixa de ploure i puc sortir una estoneta amb la bici.
Res a sortit com esperava en principi, però, ja veus, va com va.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada