dijous, 5 de juny del 2014

VA DE PROVA...


El jardí és preciós, sis oliveres el vetllen, al mig la pisina al revoltant tot gespa i un trocet amb pedretes on hi ha una taula amb bancs que va fer el Colom per tots els veins, ara en vol fer una altre, em va dir. Lloc ideal per seure i escriure, llegir o simplement no fer res.
Abans de baixar al jardi he anat a comprar, un desconegut m'ha regalat un somriure i jo a ell...avui és un dia d'aquells, un dia especial. Caminant pel carrer he sentit un senyor que deia: nerviós? nerviós per qué?, mira, vaig neixer sol i despullat, moriré sol i amb sort em posaran un traje.Després de tota una vida, l'ùnic que m'emportaré és un traje i per un traje m'he de posar nerviós? 
Ja veus, visc en un lloc on pel carrer es diuen coses com aquesta, on baixant unes escales i obrin una porta surto a un  lloc  on el sol m'escalfa i el vent m'acarona, els ocells canten per mi, les papallones volen a prop meu. És pot demanar més??


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada