dilluns, 25 d’agost del 2014

No t-he abandonat

No no no, no t-he abandonat, aviat tornare, estic molt enfeinada pero ja s-acaba, falta poc
Em vas molt be, m-agrades molt, ho paso be quan estic amb tu
He de dir/te que estic neguitosa, inquieta, sembla que em falta alguna cosa...o potser m-en sobra alguna, de fet, ara que hi penso, se perfectament el que em passa pero no ho escriure, no pas de moment, es agradable la sensacio de ser conscient del que em neguiteja ni que tot i aixi em continui neguitejant, mirar cap dins i veure/hi clar, no penso fer res al respecte.
Tinc la sensacio que el temps s-escapa
Ai carai, que li passa a l-ordinador, que he fet que ...uuuuf, algo he tocat i no... aiiiii on son els apostrofs___ uuuuuuh i els signes d-interrogacio___ what happens__- oh my god!!!!!!
Be, ja mirare que he fet pero ara no.
Nomes volia que tu, els divendres truites, sapiguesis que no t-he abandonat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada