dilluns, 25 d’agost del 2014

Nomes em manques tu

No se el teu nom.
Si tanco els ulls no puc veure el teu rostre.
No se qui ets i tot i aixi et vull fer una ofrena.
T'ofereixo el meu respecte, la meva admiracio, el meu suport, el meu carinyo, la meva pau, la meva força, les meves ganes de creixer junts, d'apendre, de viure, les meves oides per escoltar-te, el meu silenci, les meves mans per que me les agafis i poder viatjar junts al nostre interior mentres tanquem els ulls.
No m'esperis submisa, no ho soc pero no vull lluitar contra tu, vull lluitar amb tu.
No vull dependre de tu ni que tu ho fagis de mi.
No vull una casa, ni un cotxe, vull cantar amb tu, riure i plorar si cal.
No vull que omplis els meus buits, vull fer-me gran amb tu alhora que tu ho fas amb mi.
I algun capvespre d'estiu donar-nos les gracies per haver-nos trobat.
Ara n'estic segura...nomes em manques tu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada