dilluns, 1 de desembre del 2014

Actualitzant 2

Ahir va marxar la Marina.
Em va deixar una nota on la ultima frase era: gracies per tot mami, t'estimo infinit.
Ha passat una setmana a casa amb mi, ella viu en parella i dissabte em truca i em diu que si pot tornar a casa, oi tant ja saps que la porta sempre es oberta.
Be, les coses no funcionaven, discutien, s'enfadaven...
Quan vaig veure com va venir, vaig veure clar que el que necesitava la Marina era un kit-kat.
"Tómate un respiro, toma un kit-kat" deia l'anunci de la xocolatina en questio.
Donar-se un respiro de tant en tant es saludable, sortir de l'area de conflicte per veure les coses amb una nova perspectiva, reflexionar sense pressio, tranquilament i quan estas a punt, pendre la decissio.
Em van agradar molt les seves reflexions, ha tornat amb la seva parella.

Aixo m'ha donat una idea, brindo casa meva per qui necesiti fer un kit-kat en la seva relacio de parella, o si viu amb els pares, o necesita canviar d'aires...tinc una habitacio lliure i la poso a disposicio de qui la necesiti, ho fare amb el sistema boca a boca, algu que em coneix que coneix algu que li fa falta. No cobrare res, estic farta que ens fagin pagar per tot!!  Amb una nota que s'acabi amb un t'estimo infinit en tindre prou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada